Bu Blogda Ara

3 Temmuz 2012 Salı

FERİHA NIN (HAZAL KAYA) MAVİ KUŞAKLI GELİNLİĞİ

Adını Feriha Koydum dizisinin sezon finalinde Feriha nın (Hazak Kaya) gelinliği ( İlker Bilgi tasarımı) gerçekten çok hoştu mavi enli kuşağına gerçekten bayıldım.Geçen sezonun siyah kuşağı yerini bu sene maviye bırakıyor galiba ben siyahı da çok sevmiştim ama kır düğünü temasında mavi daha bir ferah durmuş,Emir in (Çağatay Ulusoy) laci takımı da harikaydı süper bir sezon finali oldu keşke bir de dev kadar ''SEZON FİNALİ'' yazısı koymasalardı bir aydır gazeteler zaten gelecek yıl da dizinin devam edeceğini yeterince yazdılar bir de bu geyiğe girmek istemiyorum ama ya feriha,ferihanın annesi,hande herkes gidiyor bu dizi nasıl devam edecek tamam tamam adını emir koydum demiyeceğim...









3 yorum:

Adsız dedi ki...

gelinliği cok güzel mavi kuşak olunca da cok hoş durmuş ben beğendim süper ama ferihanın cıkması güzel olmadı dizinin bir parcesı eksildi yaa

Adsız dedi ki...

gelinliği cok güzel olmuş mavi kuşakda yakışmış hoş bir renk katmış da ferihanın cıkması iyi olmadı diziznin bir parcesı eksildi

fay dedi ki...

bence de ferihasız dizinin hiç tadı kalmamış dizinin nereye gittiği belli değil emirle nereye kadar götürebilirler bilmiyorum