Bu Blogda Ara

17 Eylül 2012 Pazartesi

Bu Kış Ne Alsam - Aşık Olduğum Kıyafetler


Giyim markalarının bahar kış kreasyonları yayınlandıkça ben de beğendiğim parçaları gözüme kestiriyorum. Tabi hepsini alamam ama indirime girmelerini sabırla bekleyeceğim ağıma düşürdüklerimi de asla kaçırmam. İşte gözüme kestirdiğim parçalar.

Öncelikle favori markam Tekbir den başlamak istiyorum.


Tekbir in üstteki takımına gerçekten bayıldım arkasının tamamen ayrı iki parçadan oluşması çok hoş . Cekatin ön tarafını da çok şık buldum. İndirime girerse ilk alacağım kıyafet bu takım olacak.


İkinci olarak da Tekbirin üstteki pelerinli takımını çok beğendim. Şimdiye kadar pelerin kullanmadım pek rahat olmadığını düşünüyorum ama pelerin 2012 2013 kışının yükselen trendlerinden hanımefendi trendiyle birlikte kadına büyük zerafet katan pelerinler modanın tozlu raflarından günümüze kadar ulaştı. Üçüncü olarak da tabi ki leoparlı takım Tekbir 2011 2012 kışında da leopara büyük yer vermişti kreasyonunda bu kış da bir kaç kıyafet var. Bu takımda onlardan biri ve en güzeli de siyahla takımlamaları bence çok asil duruyor leoparı kırmızı ve yeşile de yakıştırıyor ve kombinliyorlar ama siyahla kombinlemek bence daha hoş çünkü leoparın o baskın tavrını ancak siyah gibi güçlü bir renk kırabilir.




Dördüncü olarak üstteki krem takmı çok beğendim böyle dantelli süslü şeyleri çok severim takımlara da bayılırım. Tekbirden kap yerine takım alırım ben üstünü kap olarak başka pantolonlarla kullanırım lazım olduğunda da pantalonum da olmuş olur zaten takımların ve pardesü kapların fiyatları birbirine yakın.Beşinci olarak da üst sağda lacivert kap ı çok beğendim mağaza da göremedim ama katalogdan oldukça hoş duruyor.


Altıncı olarak diyemeyeceğim etekli takımda gömlek ve eşarbı çok beğendim. Eteğin de modeli kumaşı güzel olmasına karşın rengini çok vasat buldum tamam toparak tonları moda ama dama renkli bir gömlekle kombinleyebilirlerdi ama eşerbe ve gömleğe bayıldım. Yedinci olarak bir tunik pantolon koydum siyahla mavinin uyumu muhteşem tunğe kemeri dışında bayıldım o nasıl bir kemer ya...
Tekbir den daha beğendiğim bir çok parça var ama sitelerine fotoğraflarını koymadıkları için sizinle paylaşamıyorum. Tekbir den haberler bu kadar...

Kayra Dersaadet koleksiyonundan beğendiklerim de aşağıdakiler.






Armine Giyim de bu kış oldukça iddealı geniş bir kreasyon hazırlamış. Benim beğendiklerim de alttakiler Tekbir ve Kayra nın kreasyon fotoğrafları az olduğu içi beğendiklerim azdı. Armine nin ise 100 e yakın kıyafeti fotoğraflanmış dolayısıyla beğendiklerim de daha fazla oldu. Ama Armine de şöyle bir sorun var ki fotoğraflar da kıyafetleri harika duruyor ama alıp siteden alıp eve geldiğinde o kadar da güzel olmadığını görüyorsunuz kumaş kalitesine ve hangi kumaşın hangi modele gideceğini bilmiyorlar kullandıkları kumaşlar da çoğu zaman ucuz ve adı kumaşlar oluyor. Bir kıyafeti yıllarca kullanmayı istiyorsanız Tekbir i öneririm pardesüleri o kadar kaliteli ki yıllardır giyiyorum hala ilk aldığım günkü gibi yepyeni.





































 





Hiç yorum yok: