Bu Blogda Ara

10 Eylül 2012 Pazartesi

Bu Yaz Neler Aldım



Bu yaz neler aldığımı sizinle paylaşmak istedim. Yani bide en ucuzu nerede diye blog açmışım gerçekten ucuz kıyafet bulma konusunda başarılı olup olmadığımı da size göstermem lazım.

1-Tüm pardesülerimi Tekbirden alırım.Bu senede öyle yaptım. Üstteki fotoğrafın sağ tarafındaki pardesünün gerçek fiyatı 240 tl ben 80 tl ye indiğini görünce kaptım tabiki fotoğrafta soluk çıkmış ama gerçekte çok tatlı ve canlı bir rengi var.


2-Bu elbiseyi Armine nin internet sitesinden aldım. Etiket fiyatı 209 tl idi. Ben 69 tl ye satın aldım. Şu anda da 61 tl ye düşmüş durumda. Ama bu elbiseyi almanızı önermiyorum.Elbisenin modelini beğendim özellikle omuz üstlerine kollarına kol düğmelerine bayıldım ama yaka kısmında taşlar elbiseyi basitleştiriyor. Korkunç kemerinden ise hiç bahsetmek istemiyorum çok özensiz dikilmiş hatta dikilmemiş teğellenmiş sadece elinize aldığınızda güller ayrılıyor. Ben bu kemeri arkadan takmayı düşünüyorum tabi iyice bir diktikten sonra yada elbiseyi kemersiz kullanabilirim. Elbisenin astarı da çok kalın ve adi duruyor elbisenin kumaşı çok ince olduğu için elbisenin içi boydan boya astarla kaplı. Elbisenin bir diğer handigabı da etek ucu dikişi henüz giymedim sadece bir kaç defa evde denedim ona rağmen etek ucunun hepsi söküldü. Bu elbiseyi görüp de almak isterseniz tavsiye etmem Armine den beklenmeyecek kadar özensiz bir elbise.
3-Armine den aldığım bu haşema gerçekten güzel ama kuruması çok güç oluyor ayrıca yeleği baya kısa fermuarından aşağısında da boşluk olduğundan hiç rahat edemedim. Bu haşemayı Armine nin bir gün süren festival fırsatlarında bulup 140 tl yerine 69 tl ye almıştım. Şu anki fiyatı ise 97 tl almak isterseniz Armine nin  sitesinde hala mevcut.


Hiç yorum yok: