Bu Blogda Ara

10 Eylül 2012 Pazartesi

Huzur Sokağı Dizisi 1. Bölüm Tekbir Kıyafetleri Footoğrafları

 Merakla beklenen Huzur Sokağı dizisi başladı. İlk bölümü gayet başarılı buldum, oyuncular senaryo gayet iyiydi. Benim bir kaç eleştirim tabi ki kıyafetlerle ilgili olacak. Şükran ve annesinin kıyafetlerini çok beğendim örtü örtme şekilleri de gayet başarılıydı ama aynı şeyi Bilal in üniversiteden olan kız arkadaşında göremedim. Eşarbı ta alnına yakın yerden şimdiki nenelerin örttüğü gibi örtmüşler hiç mi örtülü kız görmemişler öyle örten bir genç kız var mı ?
Muhtemelen ipek eşarp kaydı ve kostüm sorumluları da eşarp örtmeyi bilmiyorlar, bu yanlışlarını düzeltirlerse iyi olur zira çok saçma duruyor. Bir de bu dizi bir dize dönme hikayesi ama dizide bir tane bile pardesülü kadın yok anneler de dahil, bu da dizide gerçekliği bozan diğer bir nokta. Neyse ki Tekbir Giyim le anlaşmışlar da saçma sapan kıyafetli kızlar görmüyoruz dizide.












                                                    Böyle örtünen genç kız mı var ya ?

                                       Sinem Öztürk Şükran rolünde melekler gibi iyi ve masum.

Hiç yorum yok: